Fetdiss på dressyrmupparna

Alltså herregud säger jag bara! Jag har aldrig gillat dressyrmupparna, jag är nog deras motsats. Inte fan köper jag 14 träns för att kunna variera eller "blingar till" min ridhjälm med nå himla swarkovski-kristaller.
Men ärligt talat, när de förut uttryckte sig om travare fick jag nog. VAD I HELA VÄRLDEN ÄR DOM FÖR YTLIGA BITCHAR?

Som den här artikeln. ↓ Jag tror aldrig jag har dampat så mycket. Att dra folk/djur/whatever över en kam är så otroligt omoget och verkar bara väldigt okunnigt. Vad har de att säga till om egentligen, vilka tror dom att dom är? Att provocera är en sak, att uttrycka sig som två idioter är en helt annan sak. Åh så arg jag blir! Vill bara åka ner till tjotaheita eller vart fasen dom bor och ba ... ja ni vill inte veta! Hästälskare, knappast. Snarare ridtjejer. USCH för personer som dem, håll igen truten om ni inte har något vettigt att komma med!  


Glader kan då hoppa ...


... gå i form ...


... och kan känna sig som en häst varje dag, utan massa trams på sig.



Kommentarer
bettan säger:

tycker heller inte om deras blogg, den suger verkligen.. allt bra med dig?

2011-03-31 | 20:51:34
Bloggadress: http://ostgotatjejsomblivitnorrlaning.blogg.se/
ponnytrollet säger:

håller helt med!!

btw, fina bilder!! (på dig och glader)

2012-06-16 | 18:25:09
Bloggadress: http://ponnytrollens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback