fasn å

Var på röntgen och ortopeden idag, nåt slags återbesök. Hon sa att jag inte får anstränga armen någonting alls förrän om 4 månader, och efter det får jag träna upp musklerna och lyfta saker som väger mer än 1kg? Det kan hon bara ge fan i! Jag red ju Glader i söndags, det gjorde ju ont i armen men man kan ju inte hålla på å fjaskes ... för ridstrejka i fyra månader ... haha det låter som ett skämt i mina öron. Åt helvete med det här gipset alltså. Hatar gipset och jag vart så less på det så jag knäckte det på flera ställen så man kan röra armen mer (a) Precis alla muskler försvinner ju i armen efter bara några veckor eftersom den inte används någonting. Känner hur biceps och triceps bara är forna minnen nu haha ... Men jäklar det ska gå fort att träna upp dem igen för jag tänker inte gå runt som nån klenjänt och knappt kapabel att ens slå ner nån .. ! GAAH jag är skitsur just nu.

Jorå ... nog kommer jag sitta här uppe inom inte allt för många dagar! ;) 



Kommentarer
Ulrika säger:

Var glad att det är armen å inte benet! Du kan iaf tjuvrida :-)

2011-03-16 | 08:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback