Sleepover

Bilder från då nästan hela min klass sov över hos mig, jävel vilket lagg! Sov max 20 minuter ...

Haha alltså Joel var ju pro på att rida!


HAHA alltså han körde ju värsta jockey-style!


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA pungkross? Jag dör åt den där bilden xD


Sen red jag barbacka och då sa Joel att han också måste göra det ... haha alltså vilken min


Han ser riktigt nöjd ut! ;)


HAHA alltså vad är problemet med dom ... eftersom Joel red barbacka sa Filip att han också vart tvungen att göra det ;D




HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHA




Måns ;D


Joel och Filip ... no comments


Joel va jävligt frän!






Sen åkte vi 5 stycken i rockarden; jag, Filip, Emma, Hanna, och Måns som bara fick plats genom att stå där bak fast föll av och gjorde illa sig sen hahaha ... klantarsle ;*


Filip Nykvist och Jens Kidman, vem är vem? :O


Det vart rätt fullt i soffan!




Haha Robin hade tydligen trevligt xD (folk dampar ju som hellseke åt den här bilden på facebook, ba; fjortisfylla osv! Gud vad tråkigt liv folk måste ha, ingen humor alls ju! :D)


Johanna, Filip och jag ^^


Haha Måns och Filip bögar sig som vanligt ...


Och dom somnade i samma sovsäck ;o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback