Workout & anxiety

Se jäkulskt härligt! Fatta hur skönt det var att springa 40 minuter. Har fått hur mycket bättre kondis som helst, och dessutom har jag blivit mycket vigare. För det är det jag tränar mest just nu, kondition och smidighet + röven, magen, ryggen. Ben tränar jag inte då jag har så hiiimla mycket benmuskler, thanks to ridningen. Men man måste ju träna ben om man inte har så bra med det, annars sliter man ju ut knäna och allt det där om man springer mycket.



Nu börjar jag få lite ångest. Jag ska ju vara borta i 3 veckor, och visst Glader kommer säkert ridas någon gång av Malin eller Åsa, men ändå. Åh det blir hemskt att lämna honom så länge :( Fast det är det enda negativa med det här, eftersom USA-resan blir av på grund av (snarare tack vare?) mig! I CAN'T WAIT.

Glader blundar till och med då han kommer och kramar mig! Jag älskar dig. A day without you is like a year without rain



Kommentarer
Anonym säger:

bilden får mig att sakna hästlivet så.sjukt.mycket. Riktigt fin!

2011-12-15 | 06:45:23
Bloggadress: http://www.lillfjompan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback