Counting down

JÄVEL måste jag säga. Nu rullar det på i 190 här hemma, vi drar ju på onsdag! Jag kan inte fatta att vi faktiskt ska åka. Det känns helt otroligt och jag har nog aldrig längtat såhär mycket till någonting! Dock är det fortfarande massor som måste göras här hemma, stackars mamma haha som måste stressa ihjäl sig eftersom hon jobbar även på onsdag. Så jag får nog bli tvungen att städa hela huset imorrn, packa klart och allt sånt där. Jag hoppas verkligen att jag hinner hämta ut objektivet imorgon på Cyberphoto, eller på tisdag. Vill ju som hinna testa det innan vi åker.
(Bildlöst inlägg i know, skittråkigt, men har inte tid att ladda upp nya just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback