Camping?

Just det! Jag och Johanna for ju och "campade" eller nåt liknande förra veckan, vi tog moppen på kvällen och tältade i två nätter mitt i nada. Enda maten vi hade med oss va körv, tror ni vi vart lite less eller! Det var det enda vi hade ätit och sen när vi kom hem så vad tror ni min kära moder hade gjort till lunch? KÖRV.

Sen då vi skulle fiska fick jag napp på första kastet! En litn abbar som vi filéade och sen grillade till middag. Det var gött, man var ju glad att få käka något annat än ja ... körv.

Fast det var i alla fall roligt där
, förutom att vi höll på att helt seriöst av värmen i tältet varje morgon, har aldrig varit med om något värre. Trots att vi somnade vid 4-5 första natten och vid 2 nästa natt så vaknade jag klockan 7 varje morgon ... är det något fel på mig eller? Då gick jag ut i vattnet och det var så jäkulskt kallt att man blev pigg på 1 sekund. Sen brände vi oss hur mycket som helst också eftersom vi hade fiskat hela dagen och solat lite, och nu en vecka senare känner jag fortfarande av det!

Första kvällen


Var jag proffs på att slå upp tält eller VAD!




Å vi grillade och grillade och grillade ...



Kommentarer
din son säger:

jävel!

2011-07-07 | 18:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback