Who am I?

Fråga: Vem är du, egentligen?
Svar: Ja, vem är jag, egentligen? Det är väl ganska enkelt att svara på, men utförligt blir det väl .. om ni verkligen vill veta vem jag är. Så here I go...

Jag är en sjukt glad och positiv person. Optimist vad gäller allt, det är väl både bra och negativt.
Jag har väldigt bra självförtroende, och är väldigt självständig. Jag tål stryk om man säger så, bryr mig aldrig om nån säger taskiga saker bakom min rygg eller så. Om mina vänner skulle göra så blir jag ju besviken såklart, men jag väljer mina vänner och jag har de bästa i världen.
Jag ser inte ner på någon, det spelar ingen jävla roll vilken hudfärg man har, vad man pratar för språk, vad man tror på eller sånt. Jag kan absolut inte förstå mig på rasister och sånna ... !
Det värsta jag vet är att göra fel. Blir sjukt förbannad på mig själv då!
Jag har ganska kort stubin. Ni vill verkligen inte vara i närheten av mig då jag blir förbannad på riktigt. Det är mycket få personer som har sett mig bli det ... men då jävlar;) Annars kan jag vara aggressiv (enligt andra haha) om nån käftar eller snackar skit. Jag tvekar aldrig att ge någon en käftsmäll alltså, och jag hatar killar som säger att man inte får slå tjejer. Det är verkligen det dummaste jag har hört haha, varför skulle dom inte slå oss och vi int slå dem?xD Jag tycker bara det är roligt om folk slår mig, ärligt talat.
Jag hatar rutiner. Inget för mig alls! Jag är, var och kommer alltid vara en extremt spontan person som hela tiden gör (ibland osmarta) impulsgrejer.
Jag är ganska lat. Oftast, det beror på vad det gäller. Det kan ta t.ex. 3 år innan jag "orkar" städa mitt rum och så ...
JAG LEVER I NUET! Jag är sämst på att planera saker, det går åt hellskotta varje gång jag försöker.
Jag är otroligt envis. Vill jag något ger jag mig inte! Tycker alltid att jag har rätt, men är dock ingen dålig förlorare.
Jag måste träna/rida/springa osv. för att kunna koncentrera mig. Varför höstterminen -10 gick sämst var absolut utan tvekan för att vi hade så jäävulskt mycket att göra och jag hann inte med att träna lika mycket. Då blir jag enormt ofokuserad och stressad.
Jag är ibland rädd för livet.

Jag hör andra säga typ "Jag vet inte vem jag är" eller att dom försöker hitta sig själva, but not me. Jag vet precis vem jag är! - Lisa Karolin Johansson, en galen unge utan gränser från skogen!

Tror knappast att det där var allt. Men det är bara att kommentera/fråga något så svarar jag OFC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback