Tråkigt

Håller på att städa mitt rum. Egentligen är det inte så jättestökigt, men att städa är absolut det värsta jag vet. Snart klar, efter några timmar ... jag tar ju en 20minuters break varannan minut ungefär så det drar ut på tiden ganska mycket ^^
Ska ut och träna Glader på lite voltarbete senare ikväll. Våran gårdsplan är jättestor men det lutar ganska mycket, därför passar mina grannars gårdsplan mycket bättre att rida på! :D Nu då ridbanan är full med över 1m snö ;p
Har ändrat lite på bloggen, till exempel typsnittet på rubrikerna! Håller även på med en ny design, det ser ganska flummigt ut nu tycker jag.

Ungefär så här trött, som Glader var i somras då det var över 30 grader ute, är jag nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback