Stalkers

Nu blir jag nästan rädd;p Varifrån får alla turkar(?) mitt nummer? Dom ringer på dolt hela tiden och jag fattar inte ens vad dom snackar om. Tre personer har ringt och man hör massa andra i bakgrunden, plus att flera smsar jäveeell hela tiden och vissa skriver på msn.
Som igår haha på msn:

Efter massor av hans drygande
Han: Here is my number ... **** (israeliskt nummer) Call me!
Jag: Öh ... I don't have a phone
Han: I am 25 years old, do you want to marry me? Can't you come and visit me here, you can live in my house!
Jag: Haha sorry but I don't think that's possible;)
Han: I promise after 3 years you will love being married to me!
(svarade inte, dock skrattade ihjäl mig)
Sen fortsatte han dryga som hellseke men jag orkade inte svara;p

Jag fattar inte vad det är för fel på folk! Nån som vet om polisen kan spåra nummer? Vore sjukt nice att få anmäla dom!:D Önskar jag hade en storebrorsa att hota dem med;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback