Diss på chips i ögat

Igår natt efter vi hade sett Dear John (grät ihjäl mig till den filmen:O) så fick jag ett chips i ögat? Hur kunde mina älskade sourcream and onion-chips göra så mot mig? Straffbart! Det skavde som in i hellseke, och sen fick vi gå och väcka Johannas stackars mamma - som är läkare - mitt i natten ;D Hon va snäll och kollade, men det syntes ingenting så vi somnade. Vi trodde att det skulle gå över, men i morse var det ännu värre ;O Jag kunde knappt se någonting och det kändes som om nån hade stoppat in en kniv under ögat. Så jag åkte med dem till Sävar där mamma plockade upp mig och så for vi på akuten. Första gången hittade läkarn nån chipsbit i ögat och jag fick bedövning óch salva så det vart bra i en timme, men sen gjorde det skitont igen. Så då for vi tillbaka, och då såg han ett sår jag hade under ögonlocket nånstans, så det var det som gjorde ont, hade fått såret av chipsjäkeln ;o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback