Dag 2 #

Det bästa minnet med din häst
Oj ... har så otroligt många! Då vi tog hem honom, första tävlingen, PRECIS ALLTING! Varenda dag med Glader är den bästa. Men det är en som jag kanske minns extra mycket!:)

Det var i somras, på sensommarn. Var bara ute i skogen och skrittade Glader barbaka. Helt plötsligt började jag gråta, av lycka?! Jag har aldrig varit så glad i hela mitt liv. Jag vet inte varför jag grät ;D Och sen började jag tala om för Glader att jag uppskattade honom så himla mycket, haha värsta kärleksförklaringen ... Kommer aldrig glömma det, lyckligaste dagen i mitt liv! Det känns som om ni vet nu att jag verkligen älskar min häst så det nästan är sjukt^^

Min bästa vän



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback