Ägning i backen

Jag och Maja sov över hos Johanna igår, vi hade skitroligt! Först var vi i Bygdsiljum hela dagen och åkte snowboard, det är livet! :D Jag ägde en kille ganska hårt där måste jag säga ;) :
Vi åkte uppför liften, och då jag skulle hoppa av höll jag på och ramla så jag skrek till och började sen skratta. Då satt det nån wannabe gangsterkille och hans kompisar där bredvid (dom var runt 20 år) och han började härma mig ba: "Åmagaaad!" och sådär, haha himla tönt! :D Sen efter några timmar så var vi bakom honom i liftkön, och han stod och rökte. Och han rökte hela jäkla vägen upp, paketet tog typ slut :O Så när vi kom upp sa jag ba: "Du vet att de är mycke coolare att stopp upp en prilla istället, va?" och han ba "va?" och då sa jag det igen, och då blev han så ägd att han blev sur och gick haha xD Och Johanna ba "vad fan säger du?" och började skratta! Det var skitroligt ;D

Maja, Johanna, jag →


HÖHÖ jag såg lite småganster ut där! :D


Limpis och jag chillar med nå körven i stugan !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback