1 januari

2011 kommer bli awesome känner jag på mig! Jag gjorde alltför mycket misstag förra året, dom tänker jag inte göra om.

Såg just James Bond - Quantum of solace på tv. Ärligt talat - bland de sämsta filmerna någonsin! Han hade inga coola prylar, det var ingen komedi alls nånstans, och han sa aldrig "Bond, James Bond". Alltså vad är en bondfilm utan den repliken? Ingenting ju! Jävulskt besviken på den.

Sitter i alla fall nu och ser på Rallybrudar, känns ju lite fränt;) Himla sliten sen igår, orkade nästan ingenting idag! Eller jo ... jag tog et:n och sladdade som fasen runt hockeyplanen på sjön, så himla kul! :D Nu är jag helt slut och ska fortsätta chilla jävel i soffan, så ni får ha det superT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback