Who owns my heart

Red i skogen idag med Glader, det var hur bra väder som helst! Eftersom han har fått ta det lite lugnare på slutet och inte blivit riden på 2 dagar hade han ganska mycket överskottsenergi, men det går ju inte bli av med allting eftersom jag skulle ha blivit tvungen att överanstränga honom nå jävulskt :P Tog det ganska lugnt i skritt och trav, och försökte göra honom lite svettig genom att försöka ha honom koncetrerad hela tiden på skänkelvikningar och sånt. 
Mitt i skogen hoppade jag av gick med honom. Han tyckte det var jättekul då jag knuffade på honom så vi började typ leka, jag släppte honom och sprang fram och tillbaka genom skogen, och han galopperade efter med svansen jättehögt! Han stod stilla bredvid mig, jag tittade på honom från sidan och sen kastade mig framåt och började springa, då sköt han ifrån sig med bakbenen i en välda fart och stack förbi mig. Han stannade några meter framför och kom sen tillbaka, haha han tyckte det var skitkul att leka lite ;D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback