Tuesday

Kom just hem från Vindeln. Red i hoppgruppen bara för idag, det gick ganska bra! Jag red Torero, det var verkligen jättelänge sen jag red honom så det var kul. Anna tycker att jag ska börja i kombigruppen istället för den vanliga, och ska testa första gången imorgon så får vi se om det funkar. Det blir sjukt tajt om tid i såfall, träningen börjar 17.15, jag kliver av bussen kl.16 och taxin är ofta lite sen så jag är inte hemma förrän kvart-tjugo över, plus att det tar en halvtimme att köra. Men, men, hoppas det funkar!
Känner mig duktig idag också, gick/sprang en hel timme nonstop på löpbandet idag! :D Det är faktiskt rätt kul om man har nå bra musik i hörlurarna.

My baby!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback