Datorlagg orsakad av katt

Tur att det är alla hjärtans dag annars hade det gått illa för kattjäkeln Bullen! Han kan väl skylla på att han är liten och gullig ...
Hade i alla fall sprungit på löpbandet 25min och sedan gjort en massa magträning 25min till. Så då jag kom in 50minuter senare så har alltså Bullen suttit på skrivbordet hela tiden, lyckats komma åt adressfältet, och tryckt ner alla bokstäver samtidigt nonstop i nästan en timme ... datorn hade laggat sönder totalt haha! Det tog en halvtimme innan jag ens fick den att stänga av sig!

HAHA hittade den här bilden på Bullen då han var liten! Galen kattunge med en leksaks-pistol ... kan bara sluta illa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback