Sundayevening

Har just sprungit på löpbandet, sprang bara i 20min eftersom jag är helt otränad haha och annars lär jag väl inte kunna gå imorrn ;D Det är ju pulsmätare på den också, och trots att jag ändå vart ganska mör hade jag aldrig högre än 85! Vart förvånad över det, för jag har hög vilopuls och trodde jag skulle ha i alla fall över 100 ... körnstigt!:D

Så himla skönt att vi bara har 2 skoldagar i veckan! Imorgon och på fredag. Eftersom att på tisdag är det studiedag, på onsdag sover ju hela klassen över hos mig (tagga jävel!) och på torsdag får vi kompledigt eftersom vi sov över hos mig. Chillerilligt!
Nu ska jag fortsätta kolla på Solsidan så ha en bra söndagskväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback