Leaving home

Har varit på konfagrejs hela dagen, det var väl okej. Han nyss kollat på melodifestivalen, känns ju som att man har kul nästan. Men jääädrar vad Nicke Borg var bra alltså! Helt sjukt vilken lirare, hans låt var ju grym! Äntligen någon bra låt i finalen.
Dampar sönder på att mina jeans som jag beställde för en månad sen, och för att jag brände sönder tungan i varm oboy haha. Inte bra ...

I alla fall blir jag mer och mer taggad inför Åre! ÅREÅREÅREÅRE! Jag och Johanna kommer ha jävulskt kul. Nästa lördag kommer Jon Olsson och plockar upp oss med sin svarta Lamborghini och sen drar vi på fest. Haha eller ungefär i alla fall.

Inget fel på mannens kärra höhö! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback