Fire

När jag vaknade imorse kom jag inte riktigt ihåg om det som hände igår faktiskt hände eller om jag drömde det ...
Runt klockan 22 igår så ringde Åsa och berättade att det brann i en ladugård i Botsmark, så vi kastade oss in i bilen och körde dit. På vägen fick vi veta att det var hos Regges mormor&morfar, alltså stallet och garaget som sitter ihop + en massa spån, hö och grejer där inne. Ladugården är hur stor som helst, tur att elden inte spridde sig till husen som ligger 15m ifrån!
När vi kom dit så sprang jag in bland brandbilarna och de, mamma sa att vi inte fick det men jaja ;p Jag stod där framme vid elden och först grät jag jättemycket, sen blev jag helt chockad och ba stod och stirrade på det ... om jag som inte ens bor där känner så, så kan jag inte i närheten föreställa mig hur det känns för de personer som faktiskt bor där!
Som tur var hann de få ut hästarna, men allting annat brann upp. Jag fick reda på att de hade flyttat hästarna ner till Petra, och det var där Regina var. Så jag sprang dit och kramade om henne, vi la på hästarna några täcken och pratade. Tycker så jävla synd om dessa människor just nu och hoppas verkligen att det löser sig så bra det kan ..




Kommentarer
Angelica säger:

min jussi....:(

2011-03-01 | 19:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback