Dag 15

◊ Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över ◊

Oj, väldigt många saker! Bla. deltagit i en hopptävling som gick super ... jag är stolt över allting vi har gjort tillsammans. Fast det jag är mest stolt över är såklart våran relation, Glader är verkligen min bästa vän! Jag är så himla lycklig över att han litar helt på mig och jag på honom. Det gör ju i och för sig kanske att man kan bli lite slarvig i vardagliga situationer, men jag försöker att inte vara det.

Även om vi bara startade i låga klasser så är jag jättestolt över honom. Jag vill bara få in en tävlingrutin för honom, även om han var helt lugn hela dagen! Jag hoppar banor hemma på hinder mellan 80-120, men tänker nu i början bara starta honom i låga klasser eftersom det stärker hans självförtroende :)
 

Till och med Glader log brett efter första klassen! :D


Jag älskar dig min finaste bästa vän ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback