Dag 14

Varför ridning får mig att må bra ◊

Jaa .. för att det är största delen av mitt liv? Det är inte själva ridningen som får mig att må bra (förutom fysiskt då, man tränar ju asmycket koordination, balans och i princip alla kroppens muskler), det är hästarna :) Det finns miljoner anledningar till varför, men ärligt talat skulle jag nog inte klara av att vara utan dem. Hästar är långt ifrån bara djur för mig. Har jag inte ridit på en vecka så får jag abstinens, har varit med om det några få gånger och det var INTE roligt kan jag säga ;) Vet inte riktigt hur jag ska förklara det, det är mitt liv helt enkelt.

Kan inte se mitt liv utan det här, detta är vad som kallas äkta lycka för mig ↓



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback