Back on track

Okej, nu har jag väl haft en tillräckligt lång bloggpaus. Men nu får ni faktiskt skärpa er och kommentera mer och säga vad ni vill läsa om! ♥
Jag är fortfarande sjuk ... det enda jag har gjort dom senaste 2 veckorna är att sitta vid teven och kolla på Sons of Anarchy och alla dom där bästaste programmen;)

Jag har VÄLDIGT dåligt samvete för Glader nu, eftersom han knappt har blivit riden, mamma har dock varit ute med honom några gånger men jag hoppas att han inte har tappat alltför mycket. Han är ju i alla fall lätt att träna upp muskler på, och kondis har han då tillräckligt av haha! Får se om jag känner mig bättre om en stund så far jag nog ut med honom en sväng. Han lär ju inte ha lite överskottsenergi om man säger så ...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback