Schtaan med idioterna

Drog ju till stan och var med Johanna, Filip, Anton och Joel. ♥ Gick och såg Sherlock Holmes, rätt bra film! Sen tänkte vi käka på AllStar, fast dom hade stängt där. På Eurasia med, så vi drog till nåt ställe i en källare och käkade tacobuffé, och vi var typ dom ända där. Sen drog vi till Joel och såg Pineapple Express, galet så rolig film! :D Somnade runt halv 6, sen vaknade vi kl 8 av att min telefon ringde ... tänkte dra och käka frukost på donken då fast vi orkade inte så vi somnade om och vaknade halv 2 istället. Trött som en sate nu.
Trollface på mig ... alltså jag orkar inte med Joel! Och vad faen gör Filip?
Trötta idioter

Kommentarer
Anonym säger:

Kan du vara snäll att sluta "kludda för" ditt ansikte på alla bilder som du är med på!!



Tack

2011-12-29 | 14:18:08
Anonym säger:

Även om du är så kallad "fil" på bilderna.

2011-12-29 | 14:18:55
Anonym säger:

Oj! Jag menade FUL!



Hahahahahaha!! ;)

2011-12-29 | 14:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback