Tidsfördriv

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senast sms av? Malin
Vem tänker du på nu? Min man
Vem pratade du i telefon med senast? Malin
Vems hus var du senast i? Joels
Vem önskar du att du var med nu? Min man
Vem är din favoritsläkting? Alla, min släkt är ju grym :O

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid datorn
Var handlar du mest? Köper typ aldrig nåt haha ...
Var fick du tröjan du har på dig idag? Från garderoben
Var åkte du senast bil? På väg hem

VAD

Vad åt du senast? Chips
Vad är det för färg på dina byxor? Svart
Vad är den närmsta saken som är blå? Handduk
Vad har du på fötterna? Ingenting
Vad är din favoritfärg? Grön, blå
Vilken film såg du senast? The collector
Vad hör du just nu? Joel som sjunger och Cowboy's back in town på spotify

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Japp
Kört över hastighetsgränsen med bil? Haha men jaa, dum fråga, här är det laglöst land
Målat om ditt rum? Nepp
Dansat framför en spegel? Jajjamen
Fått hicka? Ja men bara då jag käkar morötter eller dricker fanta
Dumpat någon? Nej men skilt mig 3-4 gånger
Stulit pengar från en kompis? Nejö
Hoppat in i bil med folk du aldrig träffat? Japp, i USA var det dessutom, kunde ju ha slutat illa men jag fick vänner för livet och hade den galnaste natten någonsin!
Varit i slagsmål? Ja, särskilt på låg- och mellanstadiet var det ju standard, nu var det nåt år sen
Smugit ut ur ditt hus? Ja
Älskat eller saknat någon just nu? Älskar många och saknar obeskrivligt många just nu

ÄR DU

Förstående? Jadå
Självsäker? Ja som en jävel
Osäker? Öh ... kanske då jag ska välja godis eller nåt men inte annars ;)
Pratsam? Ta med silvertejp är ett tips, så ja
Arrogant? Nej
Dömande? Nej, ger alla en chans, hatar folk som tittar snett när dom inte ens känner personen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback