monday

Slutade med att jag somnade runt halv fyra inatt med, alltså skype med Johanna och Filip tar ju död på en -.- Skulle upp tidigt också så jag är ju nådigt trött.
Drar i alla fall ut med världens bästa Johanna, Filip och Joel imorgon! ♥ Tar bussen till stan, möts där någonstans nån gång, sen drar vi på bio, drar ut och käkar på nåt gött ställe, och sover sen över hos Joel. Det kommer bli kung!
Haha alltså jag bokstavligt talat DOG igår då jag hittade dom här bilderna på min dator ... måste vara dom fulaste jag har xD Va fasen gjorde vi i skogen kl 5 på morgonen egentligen ...

Kommentarer
malin säger:

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!



Kl.5 Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!

2011-12-26 | 12:13:40
Anonym säger:

skooooooooooooooooooooter! = kuuuuuuuuuuul!

2011-12-26 | 13:21:41
Anonym säger:

Gu va jag är spiiiiiiiiiiidad!!

2011-12-26 | 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback