Julavslutning

Galet så kul det var igår på julavslutningen! Körde ju Hearts on Fire med tjejerna, och jag spelade gitarr så jag började blöda på fingrarna haha! That's how we do it yea! Failade lite men whatever det var ju hur kul som helst i alla fall. Sen körde vi Don't stop believin' - jag, Filip, Alexander, Johanna, Mattsson, Maja, Linnéa och Alva. Det var enligt mig det roligaste, satte låten fast vi hade tränat en enda dag! Mattssons solo när han spelade med guran bakom huvet och Alexanders solo som han hittade på själv, det blev typ Don't stop believin' extended edition haha ... och Filip var asgrym på trummorna som vanligt! Jag körde pianot på den. Janne skruva ju upp med 15 dB bara på den låten haha, JÄVEL vilket tryck det var! Så himla roligt att spela med världens bästa awesome kompisar :D
 
Hearts on Fire (jag på elgitarr, Linnéa och Johanna sjunger, Maja bas och Alva trummor)
 
Country Girl (Jag på elgitarr och sång, Maja sång, Linnéa på ak-gitarr, Johanna bas, Alva trummor)
 
Don't Stop Believin' (Jag på piano, Mattsson på elgitarr, Filip på trummor, Alva och Johanna på sång, Maja på bas, Alexander på elgitarr och Linnéa på tamburin)
 
Mattssons solo med gitarren bakom huvet! Så jävla grymt att han satte det också!
 
Alexanders solo, grabben äger ju sönder! :D
 
(alla bilder är printscreenade från filmerna)
 

Trackback