Julaftonen

Julaftonen igår var trevlig. :) For hem ganska tidigt, och snackade sen med Joel, Johanna och Filip på skype tills kl 3. Vaknade runt 11 av att min brorsa körde sin radiostyrda helikopter i mitt rum ^^
Detta är vad jag fick i alla fall:
* Får välja en ny crosshjälm
* Earcuff
* Smyckeshand
* Godis
* Tröja med USA-tryck
* Akvarellfärger
* Westernsadel!!! (och tack för paden och gjorden, du är kung Elin! :D)
* Bok
* Presentkort på Stadium
* Presentkort på konstnärsshopen

Chockade mig själv och hade klänning, tro mig det händer nästan aldrig! :O
Igår på skype:
Jag: Nä nu måste jag ta och byta om från klänningen
Filip: Vänta VA! Lisa i klänning ...!
Joel: Tihihiihi

Fan vilket lagg, det ser ju ut som att jag har skitsnea ben :O Inte ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback