# Dag 5

Sex grejer som inspirerar dig

1. Musik
Alltså det är väl ganska självklart ... metal och country!
2. USA


3. Frihet
När man chillar utan att nån jävel kan göra något åt det!

4. Min man
Han skriver ju bara klockrena texter hela tiden, mitt liv till 100% så jag dör varje gång jag hör dom.

5. Glädje
Om alla är glada så blir man ju själv glad ... och tvärtom! Orkar inte med att vara bitter, fyfan vad trist. ^^


6. Mina vänner
Mina polers får mig ju alltid till att hitta på nåt och gör mig alltid motiverad till mycket grejer, dom gör mig så himla glad! :D T.ex. tack vare Johanna som jag började gymma haha ;) Nä men jag har världens sjukaste kompisar ♥ Bju på lite gammbilder här då...

Kommentarer
jojjs säger:

Lisa jag älskar dig, hade bara lust att säga det. fast jag älskar inte äckelbilden på mig...

2011-12-24 | 23:26:34
Bloggadress: http://walkforward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback