# Dag 4

Sju saker du tänker på just nu


1. Hur jag ska tjäna pengar för att ta mig till USA i sommar
Hell to the yes! Goin' back, saknar alla jättemycket. Världens skönaste folk, kände mig väldigt mycket mer hemma där än här ... ♥

2. Vart man ska börja leta efter en julgran
HAHA bara så alla vet är det jag som är julgransmästarn

3. Att jag måste lära mig gitarrsolot tills på måndag
Blir ju country som en jävel på skolavslutningen, taggar!

4. Att det kommer bli jävligt skönt med jullov
Höstterminen är ju döden som vanligt, konstig nog är jag alltid skoltrött. Var det första dagen på terminen ... illa

5. Att jag måste få igång et:n i helgen så ja kan dra på en schvääng
Måste känna doften av bensin annars avlider jag

6. När dom öppnar backen så man kan dra dit med brädan
Lust som en jävel att dra till Åre också, fatta så kul det är där! Särskilt när man blir förföljd av turkar, råkar ta personalhissen och kommer ut bakom baren haha, och martini såklart :D

7. Att jag måste sova mer
Fy åt fan vad dålig jag är på att sova ... sover aldrig mer än 5-6h per natt och den här veckan var dt typ 4h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback