Rätt långt till den där horisonten!

©
Canon EOS 500D + Sigma APO DG 70-300mm

It's a long road, but I'll walk ...
Tjenare. Howdy. Whatever. Jag saknar det så sjukt mycket, oträffbar kärlek skulle Johanna beskriva det som haha ... Men ärligt talat. Jag skämtar om det jämt, mina kompisar skämtar om det ... men mina närmsta vänner vet mycket väl att det inte är ett skämt. Det är därför jag älskar er så sjukt mycket, JLM♥, för ni kan min sjuka humor och allt det där och vänder uppochner på hela skiten så det blir kul istället. Jag älskar er så jäämarns mycket mina fina tjejer, skulle aldrig klara mig utan er tack för att ni finns. ♥
Jag har inte ett skit att säga, så fråga något istället! :D


Kommentarer
majs säger:

naw lisidor, detsamma körv unge!<3333333333 osv.. JAG FLYTTAR MED DIG TILL USA NÄR DU SKA FLYTTA DIT OK? Och jag är seriös denna gång

2011-08-26 | 23:19:07
jojjan säger:

Älskarej <3

2011-08-27 | 09:05:00
bajskorvsEMEELIEE<3 säger:

e jag en av dom annars är det bara pinsamt att kommentera nåt om typ, aaw dsm<3 eller nåt sånt :]<3 äsch, i vilket fall löööw yoou! ;)<3

2011-08-28 | 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback