Svar

Har några frågor om Glader så tänkte besvara dem! Glöm inte att ni får fråga hur mycket ni vill om mig, Glader eller vad som helst. Tycker det är jätteroligt då ni frågar och kritiserar/kommenterar mina åsikter. Tankeställare är bra! :D



Kan han någon konst?
Svar: Det beror ju på vad man menar med konster ... vi har börjat med bugning och lite sånt än så länge.

Är han ofta pigg?
Svar: Har är alltid pigg! Väldigt samarbetsvillig, lättlärd och ambitiös också.

Vad skulle du göra om Glader försvann?
Svar: Alltså försvann bara sådär menar du? Haha oj det vet jag inte ... rymmer gör han ju aldrig och särskilt inte ensam, så om jag inte hittade honom skulle jag polisanmäla, svår fråga att svara på! Kan inte riktigt tänka mig att vara utan Glader, vill aldrig förlora honom, ♥

Hur gammal är han?
Svar: Han är 10 år, och han fyller förresten 11 imorgon! :D

Vad är hans favoritmat?
Svar: Hö antar jag. Han är väldigt kräsen av sig, vilket jag ser som positivt eftersom han inte stoppar i sig något dåligt då. Han älskar pepparkakor och müsli också.

Kan han gå tillsammans med alla hästar?
Svar: Det kan jag ju inte veta xD Han är rätt ranghög men snäll, dock finns det gaaanska många hästar på jorden och jag tvivlar på att han skulle komma överens med varenda en, ingen skulle göra det.

Vad är han bäst på?
Svar: Att göra mig glad! Hörs väl på namnet, Glader är glad! :D Han är enligt mig bäst på allting, en riktig allroundhäst. Körning, dressyr, hoppning, terräng, NH, akademiskt, you name it ...

Vem bestämde att han skulle kallas Glader?
Svar: Hans förra ägare Emma tror jag, men jag vet inte! I alla fall är det ett väldigt passande namn för honom ;D




Kommentarer
Julia säger:

Visst har du kvar din islänning? (:



Diggar bloggen!

2011-04-06 | 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback