Speedad kille

Nu snackar vi överskottsenergi så det räcker och blir över! Red faktiskt Glader idag, trots att jag inte får egentligen. Men armen käntes bra och förhoppningsvis kan jag fara till VRK redan nästa vecka!
Glader har ju stått länge nu, jag har ju bara kört massa NH så han har ju bara fått motion för hjärnan och inte kroppen ... så han var något taggad! Men tack och lov för att han är så himla känslig i munnen så han försöker aldrig att sticka eller någonting. Men han var verkligen på tårna hela tiden och missade aldrig en chans att få börja trava!

Jag red bara den vanliga rundan runt sjön, bara skritt och trav eftersom det var ett tag sen sist, men han var dyngsur då vi kom tillbaka! Han hade kämpat så himla mycket för att få öka farten men inte lyckats så han blev genomsvettig. Haha jag fick skratta åt honom, han var ju så himla löjlig. Fast söt som alltid. ♥




Kommentarer
emelie säger:

hej! du maste lagga ut din spotify lista! nu dampa bokstaverna!

2011-04-15 | 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback