Skarvlinda

♦ Idag är det precis ett år sedan våran älskade Linda togs bort ... världens bästa häst. Hästen som jag alltid red på som liten medans mamma ledde mig, och den som jag hopppade över stockar i skogen med när jag blev äldre. Linda som alltid kom galopperandes i full fart då man ropade. Inga ord kan beskriva henne, Linda var Linda. Hon som mamma själv födde upp och har alltid har funnits hos oss, i 19 år. Linda med den enorma hingsthalsen, maffiga kroppen och det mest speciella personlighet som någonsin vandrat på jorden, jag älskar dig alltid lika mycket gumman ♦ 

Rest in peace Skarvlinda, 28/5 1991 - 05/4 2010
ingen kan ersätta dig



don't say anything about freedom before you feel it







Kommentarer
Ulrika säger:

Finaste Linda! Hon var en riktig pärla!!!

2011-04-06 | 06:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback