;P

Har just tränat. Sprang 25 min, 60 vanliga situps, 20 asjobbiga situps, 20 halvjobbiga situps och runt 20 benkast. Jag blir ju aldrig mör nån gång, det tar ju hur lång tid som helst att träna upp magen! Men jag vägrar betala 100 spänn till Johanna, vi har ju som slagit vad om att jag ska ha en Shakira-mage innan sommarn. Magrutor alltså. Det har jag ju haft förut men jag tror jag tappade bort dom i nån kakburk maybe? I alla fall så är detta min nya rutin för de närmaste veckorna, varje dag:

- Springa 25-30 minuter + minst 120 situps
- Käka proteiner
- Skippa kolhydrater och socker
- ... och INTE käka pizza på Rapido med Jojjs&Limpis&Lelle

Så denna kagge ska jag alltså ha innan sommaren! ↓ Wish me luck -__-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback