Lastning

Lasttränade Glader idag. Tog bara någon minut att få in honom, så då for vi iväg och körde ner till Botsmark och tillbaka med honom. Det gick jättebra och han var inte alls stressad eller svettig då vi kom hem igen! Största problemet har ju varit att det varit så svårt att få hem honom om man varit till Vindeln t.ex, ditvägen går bra men hemvägen är ett elände. Så när vi kom hem igen så lastade jag ur honom, gick ett tag och sedan tänkte jag lasta in honom igen. Jag trodde verkligen inte att det skulle gå särskilt fort, men han gick in direkt och sen ville han inte ens gå ut!

Bästa gången någonsin jag har lasttränat honom, han har nog snart kommit över sin transporträdsla. Problemet är ju nästan löst men jag kommer ändå att fortsätta träna honom med jämna mellanrum.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback