Friday

(Har lite bildbrist just nu så kom GÄRNA med förslag vad jag ska fota och visa för något! Hästarnas utrustning? Mina grejer? Or whooot? Kom med förslag!!)


Jag har fått hem den asballa hooden!
Ska fota den och lägga ut imorgon. Älskar den, den beskriver mig jäkligt bra alltså ... åh så himla nöjd jag är! Köpte även en beige jumpsuit igår på stan, har den i ett ganska nypublicerat inlägg lite längre ner i bloggen. Man ser ut som en älva i den, den är verkligen jättefin på, och särskilt med mitt bruna läder-knyt-magbälte. Kom ju på att mina svarta 12cm-klackar (kilklack, boots) passar jättebra till också. Får nog ta och visa den imorgon med.

Har börjat skissa på en ny blyertsteckning också. Den bör nog vara klar inom två månader i alla fall hoppas jag ...

Har inte så mycket att säga idag tyvärr så ha en chill helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback