Sorrü

Förlåt för att jag inte har uppdaterat på nästan hela veckan ... det blir ändring på det nu!
Kom förresten med på konfan på Hippo! :D Ska konfirmera mig två gånger faktiskt. Är med mina kompisar från skolan på ett snowboardläger i Hemavan i mars, men ska inte göra själva slutkonfirmationen där eftersom jag ska fara på ett 2-veckorsläger på Hippo i juni. Eftersom det finns möjlighet att ta med sig egen häst har jag självklart med mig Glader dit. Det kommer bli awesome, är verkligen jättetaggad :D

Vi far nog troligtvis till Vindeln imorgon, hoppas på inte alltför mycket regn. Malin åker kanske med också!
Ska hoppa lite tror jag, får se.

Ojdå, lite för mycket text kanske. Ha det bra, hörs imorgon!

Glader visar dagens outfit, december 2009 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback