Hm..?

Vet inte om jag ska tävla Glader på klubbtävlingen om 2,5 vecka, vill att han ska känna sig helt trygg i transporten innan vi åker en längre bit med honom. Alla lastträningar har gått jättebra hittils, jag vet inte hur mycket tid han behöver. Själva tävlingen vore inga problem, de gångerna vi varit där har han haft jättekul! Skulle hur som helst inte tävla särskilt högt, vill bara att han ska tycka det är roligt  och skapa en rutin i allt. Jaja, får se hur det blir!

Hahah kolla hur nöjd han var efter sin första tävling med mig, han leeer!:D Fick med oss 2 rosetter hem då, varav en var clearround och i andra klassen var vi dubbelnolla och kom fyra! ♥



Kommentarer
Vickan Sarlin Åström säger:

Kul! Men lastträna tills det känns riktigt bra? å ut å åka en liten sväng gör väll inge? ;) jag tkr du ska fara på klubbtävlingen, eftersom ni båda gillar det? ;) Kram

2010-09-11 | 19:08:15
Ulrika säger:

Håller med Viktoria... Klubbtävling låter bra. Han får en belöning efter åkturen och en ny när han kommer hem igen... Does it make sense?

2010-09-11 | 21:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback