Botsmark

Bor hos farmoora i Botsmark fram tills onsdag, eftersom morsfars och Mackan är på älgjakt.
Var med Regge, Ally, Emelie och Ogge nästan hela kvällen, jättekul eftersom jag inte har varit med dem på minst hundra år ... Oskar och jag hängde mest bara på Ica och cyklade runt, och sedan for jag till Regge och red där med henne, Ally och Emelie. Red hennes arab Humlan i början, gick jättebra! Bytte sedan och red minishettisen Nemo (vi hade kapplöpningar haha), och bytte sedan igen så jag red Jussan. Sen på slutet red jag Humlan igen lite, travade av honom och så. (Och nej, det var ingen ko eller struts - och roligt dör man inte av! internt) Vi red alla 4 samtidigt, självklart gick vi inte in och bytte häst utan bara med varandra för skojs skull haha.

Detta blev ett väldigt flummigt inlägg märker jag, och dessutom har jag bilderna på hästarna hemma. Så det blir en gammal bild på Glader istället!

"Horses are truth in its finest form" - Pat Parelli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback