Reflex

Såhär ser han ut i sitt reflexridtäcke, fleecefodrat :)




Kommentarer
Ulrika säger:

Sicken snygging! Kingen ser likadan ut :D Köpte ett täcke på Hööks i S-vall i helgen!

2010-10-27 | 21:02:02
Malin säger:

Hejsan Lisa och Glader! Jag brukar titt som tätt googla på Västerbo Everglade för att se om jag hittar något nytt och nu gjorde jag det! Jag heter iaf Malin Eriksson och hade ditt lilla charmtroll på inridning när han var 3år. Från början var det väll bara tänkt att han skulle stanna hos mig tills han gick att rida på. Han blev dock kvar lite längre eftersom jag bara efter ett kort tag insåg att han hade både hjärta och potential att bli en riktigt bra ridhäst. Jag blev väldigt glad när jag såg din sida, att du tar vara på hans ridbarhet och tävlar! Jätte fina bilder också! jag vill jätte gärna veta mer om när du köpte han och hur det går i tränandet osv. Så hör gärna av dig till mig via min mail. Så kan jag också berätta lite mer om vad för svårigheter vi hade och de träningar som han var med på som liten busig hingst :)

2010-10-28 | 22:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback