Wonderful

Tjena! Min kompis Julia från Vindeln som även går i min ridgrupp, smsade mig igårkväll och sa att hon skulle ta moppen och köra hit idag (4mil enkelväg). Haha och det gjorde hon! Så vi tog pållarna och for ut en sväng. (Glader och grannens häst Stjärnviva). Det var ca. +17 i skuggan idag och soligt, perfekt alltså. Vi red runt sjön och galopperade hästarna lite, och for sedan åt ett annat håll som jag aldrig varit med Glader (pga vägbom haha). Fast vi upptäckte att den inte var låst så vi vek upp den och red förbi. (Går inte att rida runt den för att det är å/fors på båda sidor) Vi red upp till våran timmerstuga som ligger bredvid en annan sjö, och där var det ännu varmare haha ;D Glader var inte bangen, utan plumsade i vattnet direkt och gick ut tills han hade vatten till knäna. Ville helst inte bada idag, ganska kaaaallt i vattnet än ^^ Men i sommar blir det mycket bad! :D
Glader var pigg och på superhumör, han blev alldeles till sig då vi skulle galoppera av dom haha ^^ 

Ha de bra! :D

Några bilder. Ursäkta den sämsta kvalitén på bilderna men jag råkade ändra inställningarna på kameran :P




Haha båda låg och sov i hagen då jag kom, men Nasi skulle stajla lite och visa hus snyggt han kunde rulla sig också haha;)


Alltid söt!


Haha Glader chillar på hög nivå!xD


Jag och jätteleriga Nasibubbeeeen! Gladers polare.



Kommentarer
störde!!! säger:

sööööööööööööööööööööööta! eller? <3<3<3<3<3<3!!

2010-09-02 | 13:35:50
Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback