Körning och sorg

En kompis var här idag, så det blev ingen ridning. Vi körde istället! Supermysigt, det regnade också samtidigt som vi körde runt i skogen och pratade om spöken och övernaturliga saker ... läskigt men trevligt haha;) Glader var pigg och Glad hela tiden, lilla underbara Glader^^

Nu till sorgen. DEN ENORMA SORGEN OM ATT DET ÄR BARA EN MÅNAD KVAR AV SOMMARLOVET. Fruktansvärt! Vart tog tiden vägen? Dessutom måste jag tillbaka till Sävar ... enligt mig ett himla b-ställe, folk har konstig humor och det är bara trist ... Dom pratar och förstår inte ens bonska, haha yippie vilken Norrland-spirit säger jag bara. Jag hör hemma i Vindeln, på Renfors högstadium, så är det. Må vara en stökigare skola, men där finns i alla fall alla mina störda kompisar. Slösar bort två år till med att gå runt som en grå surpul i skolan då jag skulle kunna ha gaalet kul .. jaja, shit happens! ;) Tur att jag och Regge ställer till med partaj sen i augusti i alla fall:D

Haha skrev av mig rejält märkte jag .. ha det bäst!:D

 


Trackback