Veckan.

Har inte hunnit uppdatera under förra veckan, så jag gör det nu istället. Har ridit Glader mycket i djupsnö, tränat galopp på volt o.s.v. Glader älskar verkligen snön, han är som snömannen Yeti! Han gick rakt igenom en snöhög så att det var snö upp till knäna på mig, och han vägrade vända om. Sen när vi kom ut på vägen bakom (som aldrig varit plogad) var det snö så högt att mina fötter släpade i den, men han skulle absolut fortsätta! Om han får välja går han hellre i 1m djupsnö än på en plogad väg xD

Idag då jag stod i busskuren nere i Botsmark och väntade på bussen, kom Jocke (chaffisen) och sa att bussen var en igloo ... (motorvärmaren hade bränt sönder och aldrig gått då det va så dj*vulskt kallt!) så han skjutsade hem mig. Ingen skola - jippiiee! Nu kan jag fara ut med Glader i dagsljus, mycket härligare. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback