Read it all

1. Tre namn jag lyssnar till: Lisa, ÖÖJJ, Maria (haha min farfar kallar mig Maria) 

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är självständig

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Mycket

4. Detta är jag rädd för: Kan inte komma på nåt

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Sol, glädje & kärlek

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Gå med styltor på skare, låta bli skotern, inte gå till stallet

7. Detta tycker jag om att göra: Rida, va med kompisar, rita, lyssna på musik, spela gitarr, chilla

8. Detta vill jag göra just nu: Hämta in julgranen

9. Bästa känslan: Sån där chillglädje

10. Värsta känslan: Besvikelse

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Ärlig,

12. Är jag kär just nu? Nej

13. Jag vill gifta mig... Ja, sen!

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Flytta till Wyoming, hoppa fallskärm, åka till Gran Canyon

15. Min käraste ägodel: Fotn, jag är typ känd för att sparkas bra haha :D

16. Något jag vill ha i present: Presenkort på ställen

17. Detta har jag på mig just nu: Mjukisbyxor, sockar, bh, trosa, t-shirt

18. Favoritkläder: Mjukisbyxor, det är livet

19. Favoritdjur: Häst

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rock, country

21. Favoritlåtar just nu: Bruno Mars - Grenade

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Bild&sjölj är roligast, resten är skit

23. Stjärntecken: Lejon

24. En bok jag älskar: Många

25. En film jag älskar: Australia

26. Tv-program jag gillar: That 70's show, Ghost whisperer

27. Favoritdoft: Sommar

28. Detta äter jag gärna: Chips

29. Dricker helst: Fanta

30. Favoritgodis: Allt

31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA

32. Färg på mina ögon: Blå

33. Min längd: 173

34. Jag tror på: Gud

35. Jag spelar: Black Ops

36. Person jag beundrar: Mamma
37. Så här bor jag: På en gård i vilda västern typ ;)

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Vet ej

39. Det här tänder mig: Leenden;)
40. Det här gör mig avtänd: Ingen aning,

41. Favoritfärg: Svart, blå, grön, orange
42. Favoritcitat: Yippie kai yey motherfucker

43. En hemlighet jag vet: Många

44. Bästa present jag fått: Allt
45. Senast köpta skiva: Don't remember

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Typ min längd
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mycke
48. Udda förmåga/egenskap: Jag är egentligen superman

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En kossa

50. Vad lyssnar du på just nu? Buckethead - Padmasana

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Ska rida, o klä julgrana
52. Var är dina föräldrar födda? I Sverige

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Spotify

54. Vilken är din favoritrestaurang? Eurazia 

55. När badade du i en pool senast? Sist det va bad på gympan

56. Har du varit med i någon skolpjäs? Haha ja typ många, i Bots va alla med
57. Hur många barn vill du ha? 2-3 typ

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Dansband

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Jag röstar inte

60. Vad har du för TV-kanaler? Många, över 400 st

61. Har du åkt moped någon gång? Klart :D

62. Har du busringt någon gång? Självklart!:D

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
JAG SKA GÖRA BÅDA

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Gran Canaria

66. Har du en egen trädgård?
Ja, typ

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Phineas och Ferb lätt

68. Kan du alla orden i nationalsången? Nej ;D

69. Badkar eller duschkabin? Bad

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Shooter

71. Favoritpizza? Cappriciosa

72. Chips eller popcorn? Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Haha nej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? No way

76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Mamma, körv

78. Favoritchoklad? Allt

79. När röstade du senast? Aldrig

80. När åt du en hemodlad tomat sist? Längesen

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja

82. Är du bra på matlagning? Haha ibland

83. Klarar du att tanka själv? Jodå

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej

85. Pepsi eller Coca Cola? Cola ofc!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej

87. Vad var det senaste du handlade? Julklappar
88. Har du kräkts offentligt? Kom inte ihåg

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sanna kärleken

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Ja, kanske

91. Har du ringt något betalnummer? Ja

92. Kan man vara vän med sitt ex? Absolut

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? 
Farmor tror jag 

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Vene x)
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Välkommen till röstbrevlåda typ ;D

96. Vad har du i din väska? Har ingen

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Sitter vid datorn, smsar

98. Vad är du tacksam för idag? Att jag lever

99. Var hittade du den här listan? Kungen!
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: 3 vännerna (+ Jerry)

Kommentarer
Anonym säger:

dedär med att du kan tänka själv är inte sant! <3<3

2010-12-26 | 14:31:24
Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback