Christmasholiday

JULLOV JULLOV JULLOV!
Helt amazing, ingen stress längre. Eller jo kanske .. måste hugga en gran!:O Har 2 dagar på mig nu, och imorrn ska jag till stan och fixa de två sista julklapparna till folk. Duktig som jag var glömde jag Johannas julklapp hemma idag -__- Hon får den imorrn!:)
Är förbannad för att mitt porträtt av my love Bruno Mars ♥ inte blir som jag har tänkt, eller jo kanske, eller alltså jag måste fixa några saker med den;) Japp, alla fattar, bra.
Det var julavslutning i kyrkan idag för F-6;an i Botsmark, min broder går ju där så jag for dit. De andra två MT:arna var där också, jäkligt najs att träffa mina älskade mongobarn haha!(L)

Jimmy hälsar god jul till alla!:D



Sweet home, not Alabama. Fast 1000 gånger mer snö nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback