Svar på frågestund

Här är alla svaren från frågestunden!

Hur länge har du haft Glader?
Jag har haft honom här i 1 år och 2 månader, men har bara ägt honom i 3 månader.

Dina intressen?
Ridning/hästar, teckna, musik, skoter mm.

HUR KAN JAG VARA SÅ JÄVLA MYCKE KUNG!? :D <3
Ja förmodligen för att du har världens bästa badrumsassistent, 2 nya schampoon på G!

Vad skulle du göra om du sket på dig?
Jadu .. inte för att jag skulle göra det men i sånna fall skulle jag fly landet.

Vad är det högsta du har hoppat?
115 med Glader

Kan du inte göra videoinlägg? :D
Jo kanske! :D

Är du kär i någon isf vem?
No one!

Din favorit affär?
Carlings :)

Hur många djur har du?
Just nu, bara 6 st.

Vad har du för klädstil? ;)
Ingen aning, stil à la Lisa Johansson typ!;)

Vrf e du snygg?...........:(:(
och vrf e jag bäääst?........:/
Haha tack, och för att du ba tror de;)

Har du nån gång funderat på att tatuera dig eller pierca dig? Isf vad och vart?
Aa, piercing i ögonbrynet och en tatuering på ryggen KOMMER jag att göra. Vet inte riktigt vad än:)

Om nån kom fram till dig och peta en kuse på dig .. vad skulle du göra?
Skratta som in i helseke och sen snömula han!

 Jag tycker Glader ser så smaskig ut .. får jag käka upp honom?:]
Jag uppskattar frågan men tyvärr;)

Vad tycker du om..
1.       FJORTISAR

2.       EMOSAR

3.       GANGSTRAR

4.       BAJSKORVAR

5.       TÖNTAR

6.       MAFFIOR

7.       FINNAR

8.       TYSKAR

9.       TURKAR

10.   KUNGEN??:D

Fjortisar är dryga, emosar tycker ba synd om sig själv=äckligt, gangstrar är fräna, bajskorvar är bruna, töntar är coola, maffior är konstiga, finnar tål värme som tusan, tyskar pratar konstigt, turkar är solbrända, och menar man den riktiga kungen (alltså förstföderskan) så är han bäst! :D 

Hur ofta rider du kvinna?
Nästan varje dag!

Vad gör du på helgerna?
Är med kompisar, rider och r0liga sakeR!

Skulle du kunna bli tsm med en neger?
Jadå!

Visst svarar du på alla frågorna?
Självklart!

För isf .. vill jag fråga dig .. vad heter din rumpa?
Sean Banan!

Hur mycket kostade Nasse och Glader?
Nasi kostade 20.000 och Glader 15.000.

Vad tycker du om ..
1.       Deg

2.       Makaroner

3.       Hästar

4.       Kossor

5.       Får

6.       Choklad

Kakdeg är gött, makaroner är sådär, hästar är underbara, kossor är tuffa, får är coola, choklad är skitgott.

Säg den pinsammaste saken du har gjort?
Haha det är mycket! Jag skäms typ inte för någonting så ;)

Lyckligaste dagen i ditt liv?
Kan jag tyvärr int svara på ännu!

Hur hög är Glader?
1.56 ungefär.

Rids Nasse nå mer nu för tiden?
Absolut!

Hur sminkar du dig?
Olika. Oftast typ eyeliner, mascara å nån mörk ögonskugga :)

Cola elr fanta?
Fanta!

Bästa filmen?
Shooter, Australia och Pearl Harbor.

Bästa boken?
Änglar och demoner

Bästa tv-programmet ;p
Ghost whisperer, That 70’s show

Bästa människan?
Jesus

Bästa turken?
William!:D

Vad har du för sadel?
Har faktiskt ingen aning om vad det är för sadel. Iaf en allround mot dressyr. (uppd: fick reda på av Emma att det var en Lewa!)

Behöver du sporrar, spö, martingal eller nånting på hästen?
Aldrig!:)

Vilken skostorlek har du?
39

Vad har du för kamera?
Nikon coolpix p80.

Kan du inte börja med outfit?:)
Kanske de!

Första pussen!
.. minns jag inte!;)

Favvo-hästras?
Alla eller ingen.

1.       Bästa artist?

2.       Träffat någon artist isf vem?

3.       Varit utomlands isf vart?

4.       Berätta lite om din familj

Adam Tensta, Bruno Mars, har träffat Darin :P Har varit på Gran Canaria, Mallorca och Island.
Min familj består av mig, min snälla mamma, skogs- och mobilnörden till pappa som gör allt för oss, och min broder.

 Vad önskar du dig i julklapp?
Presentkort på Carlings, musikanten, expert. En snowboard, och sen får folk hitta på nå kuliga grejer ;)

Vem är du kär i ?? :P
Ingen!

Vad fan heter du?
Bert-åke!

Vad var ditt första intryck av mig när du såg mig första gången? /maja
Frääänig!:D

Älskar du Marcus eller?
Ja, självklat jag älskar Marcus! Det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra.

Hur ofta petar du dig i näsan?
Haha, lika ofta som du ser din mormor köra motorcykel i bikini och platåskor! :D Haha men aldrig.

Har du knarka nån gång?
Nej, bara ofrivilligt sniffat hockeypulver;)

Vad tycker du om...
1. din mama
2. din papa
3. din broder
4. din rumpa

Min mama, papa och broder är ju nästan fränast haha, eller. T.A som faaan!

Vad kommer du att göra om 15 år och samma tid?
Om jag lever, är jag förmodligen ute och skottar snö just nu på min gård i Wyoming nu haha ... hoppas jag ;)


Kommentarer
Emma säger:

Sadeln är en Lewa.:)

2010-12-21 | 20:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback