I will never let you go

Jag har i hela mitt liv sagt att jag inte förstår mig på folk som säljer sina hästar bara för att de har mycket i skolan. Nu förstår jag dem, på sätt och vis. För jag har verkligen hur mycket som helst i skolan. Men en sak är säker, jag skulle aldrig sälja Glader. Det vore som att leva mitt liv utan halva hjärtat ungefär, jag skulle dö. Glader är verkligen mitt liv, mitt allt, min bästa vän, helt klart det bästa som någonsin har hänt mig. Det spelar egentligen ingen roll för mig hur mycket jag har att göra, Glader kommer ändå alltid först. Ibland kostar det ett betyg, men sånt är livet haha!;) Jag prioriterar det som är viktigast för mig. Hur många gånger har man inte hört "skolan kommer alltid först"?! I hellseke att det alltid är så, snarare aldrig - för mig i alla fall.


Jag älskar dig mest av allt



Kommentarer
var-bara-tvungen-att-kommentera-hehe- :] säger:

Jag tror inte man säljer dom bara för det. Men Kanske för att man tänker att dom förkänar ett ställe som kan ge dom all tid i världen, precis som dom förkänar att få.

2010-12-15 | 22:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback