Future

Jag hatar att planera, jag hatar att bestämma saker i förväg. Jag försöker leva i nuet, som varje dag vore min sista, jag är nästan rädd för framtiden ibland. Men saker jag faktiskt har tänkt att göra, är:

1. Åka till Wyoming som utbytesstudent när jag fyller 16
2. Göra lumpen och självklart ta körkort då jag fyler 18
3. Skaffa greencard och sticka till USA
4. Försöka få amerikanskt medborgarskap och bo i Wyoming
5. Ha någon slags utbildning inom flygvapnet

Det är saker som jag absolut vill göra. Sen jag var liten har jag alltid velat bli stridspilot, det är mitt drömjobb, och det kommer nog alltid att vara det. Jag kommer knappast kunna bli det, men man kan ju alltid drömma!;) 
Sen tänker jag såklart hoppa fallskärm, forspaddla och såna grejer som kanske låter lite mer normala :P

Jäklar vad jag vill sitta i det där planet alltså ...


... och bo här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback