Back on track

Okej, nu börjar jag uppdatera igen! Har haft så himla mycket i skolan just nu så jag har knappt haft tid för något annat.

Måste bara säga att jag dog vid tv:n igårkväll. Jay Smith är sveriges bästa artist, äntligen spelas riktig musik i idol. Enter Sandman gjorde han så sjukt bra så det inte är sant! :O Jag tror att jag ska gifta mig med honom.
Kom just in. Vaknade inte förrän 12 idag, ändå känns det som att jag har hunnit med rätt mycket. Höll på och jävlades med den där ljusslingan som skulle upp i trädet i en timme, och for sedan och körde skoter ett tag.
Kom just in, har varit och kört Glader med Malin, jättemysigt! Råkade köra in i plogkanterna flera gånger haha, bara för att vi satt och sjöng och skrattade hela tiden :]
Ska nog strax hoppa in i duschen, ska ju ner på julbord sen. GÖTTA.



Kommentarer
johanna säger:

åhh... Jay Smith äger alla ! hoppas han vinner! för han åkte in ut i fredags va? var inte hemma så jag såg inte :(

2010-12-04 | 21:32:26
Bloggadress: http://miioominmiioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback