Älskling

Jag tror inte ni förstår hur stolt jag är över min Glader. Jag har världens finaste häst, jag har världens bästa kompis. Ingenting slår honom!
Det var i somras man började känna de stora skillnaderna i ridningen. Han till exempel ...

... slutade att gå så här ...


... fick ordentligt med muskler och började gå såhär!



Vi gick från att hoppa såhär ...


... till såhär.


Gjorde 2 0-0;or på första tävlingen. Inte högsta höjden kanske, men det spelar ingen roll.


Vi köpte en ny lätt-rockard vi som ofta kör med.


Red ända upp på berget, ut på kanten. (är fortfarande sur för att man inte ser på bilden hur brant det är!)


Han slutade tveka för läskiga hinder ...


... jag har helt enkelt bara världens finaste. ♥



Kommentarer
Melissa säger:

du har en riktig STJÄRNA kan jag lova! :D <3

2010-12-11 | 13:40:47
Bloggadress: http://lifeiswhatyoumakeiit.blogg.sel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback